bicikli

bicikli.com.hr

detaljno pretraživanje



pretraživanje proizvoda

bicikli

Članci

BICIKLIZAM I GUBITAK KILOGRAMA

BICIKLIZAM I GUBITAK KILOGRAMA

 

          Velik je broj vježbi između kojih možete birati koje pomažu u gubitku viška kilograma. Koja je najbolja, ovisi o individualnim sklonostima i sposobnostima. Ono što je izvrsna vježba za jednu osobu možda neće biti i za drugu.

 

                              gubitak kilograma

 

Biciklizam je popularna vježba kod ljudi koji pokušavaju izgubiti višak kilograma. Ova vježba nudi mnoge prednosti, može se izvoditi van kuće gdje možete uživati u krajoliku u društvu prijatelja. Ne samo da vam biciklizam daje priliku uživanja u prirodi u okolici grada već također uključuje sve mišiće nogu te ih učvršćuje.

Biciklizam je rigorozna vježba koja beskrajno pomaže u povećanju izdržljivosti i dovoljno pomaže u gubitku kilograma na način da znatno ubrzava metabolizam. Iz istog razloga pomaže u gubitku viška kalorija akumuliranih u tijelu. Ovisno o vašoj težini i intenzitetu izgorit ćete između 180-700 kalorija u sat vremena vožnje biciklom. Poznato je da pretilost povećava rizik od velikog broja smrtonosnih bolesti kao što su bolesti srca, rak i dijabetes. Biciklizam je izuzetno blagotvoran kod takvih slučajeva budući da ne samo da pomaže u gubitku kilograma već i regulira krvni tlak, tj. normalizira ga i tako smanjuje rizik od kapi te djeluje kao štit protiv koronarnih bolesti srca, raka i dijabetesa također.

Sobni bicikli su također izvrstan način da iskusite biciklizam čak i ako nikad niste naučili voziti klasičan bicikl. Sobni bicikl omogućava vam da se osjećate kao da ste na pravom biciklu, a da nemorate brinuti oko pitanja sigurnosti o kojem morate brinuti na otvorenom. Osim aerobne vježbe također poboljšava tonus mišića bokova, stražnjice i bedara. Međutim, u slučaju biciklizma na otvorenome, nužno je imati na umu da ako se ne držite pravila vožnje moguće je zadobivanje ozljeda. Iz tog je razloga potrebno steći znanje kako pravilno provoditi ovu vježbu prije pokušaja gubitka kilograma. Biciklizam u zatvorenom tri do četiri puta tjedno postupno će pokazivati rezultate u obliku smanjenja težine.

 

POČETAK:

          Jedna od najboljih stvari kod biciklizma je što je veoma lako i relativno jeftino započeti. Slijedi nekoliko savjeta koje bi bilo dobro razmotriti kako bi izgubili maksimum kilograma vožnjom bicikla:

·       JEDITE SUKLADNO TOME KOLIKO VOZITE:  Kada su vam volumen i intenzitet treninga niski jedite manje obroke, reducirajte grickalice i izbjegavajte ekstra kalorije iz sportskih pića i barova. Trebate samo šačicu ugljikohidrata kao što su tjestenina ili riža u obroku u dane kada ne vozite ili vozite samo sat vremena. Za duge i intenzivne vožnje i utrke, udvostučite ili utrostručite porciju ugljikohidrata za večeru i doručak koji prethodi vožnji i zatim za ručak i večeru nakon vožnje za oporavak. Za vrijeme vožnje koristite sportske napitke, gelove i pločice kako bi produljili izdržljivost i spriječili ˝nalijetanje na zid˝.

·       OPORAVITE SE UZ PRAVU HRANU: Dok su proizvodi za oporavak praktični i efikasni, daju ekstra kalorije koje možda ne trebate u dane lakših treninga. Umjesto njih, neka vaš idući obrok bude obrok za oporavak s malo više ugljikohidrata (50 do 100 grama, ovisno o vašoj tjelesnoj formi) i srednjom porcijom (malo većom od veličine dlana) nemasnih proteina kao što su riba, piletina ili crveno meso. Pojedite ga unutar dva sata od vožnje. Što je duža i teža vožnja kritičnije je da se brzo ˝napunite gorivom˝. Ako ne možete jesti nekoliko sati nakon ubojite vožnje, osigurajte si energiju nekim od proizvoda za oporavak ili međuobrokom koji sadrži nešto proteina (10-15 grama).

·       NE ŠKRTARITE NA PROTEINIMA: Kada ograničavate kalorije, ne izbacujte proteine jer su upravo oni ključni za održavanje mišićne snage. Kao bonus, proteini nas čine sitima isto kao i vlakna i voda. Na dane lakših treninga, temeljite svoje obroke na voću i povrću kako bi si osigurali dovoljno nutrijenata i vlakana. Salate, povrće kuhano na pari i svježe voće su idealni. Dodajte in nemasne proteine: jaja i bjelanjke, obrani jogurt i mlijeko, bijeli mekani sir, perad, ribu, grah i druge mahunarke.

 

Sada znate zašto je biciklizam odličan i što sve može napraviti za vas. Samo je jedna stvar koju trebate napraviti. Isprobajte! Biciklizam će vam  sigurno pomoći da postanete sretniji i zdraviji!

vremenska prognoza

Preporučujemo